Heb je vragen? Bel 03 808 33 80

Mijn winkelmand
Mijn winkelmand (0)

Je winkelwagen bevat geen artikelen.

Heb je vragen? Bel 03 808 33 80

Veelgestelde vragen

Contact
  • Hoe kan ik me aan-/afmelden voor de nieuwsbrief van Duifhuizen?
    U kunt u inschrijven op de nieuwsbrief door rechts onderaan op deze pagina uw e-mailadres in te vullen. Wilt u zich weer afmelden? Dit kan door onderaan in de nieuwsbrief op de hiervoor bestemde link te klikken. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen middels het sturen van een e-mail naar klantenservice@duifhuizen.be.
  • Hoe kan ik contact opnemen?
    Als u een vraag of opmerking over ons bedrijf hebt dan kunt u contact opnemen door het sturen van een e-mail naar klantenservice@duifhuizen.be. Wilt u snel antwoord hebben op uw vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op via 03 - 808 33 80. Onze Klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 8.00 - 22.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur.. Ook kunt u gebruik maken van de chatfunctie op onze website voor direct antwoord. Natuurlijk kunt u ook langs gaan in één van onze winkels.
  • Waar kan ik mijn vraag of klacht indienen?
    Heeft u een klacht of opmerking over onze producten of dienstverlening dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen via klantenservice@duifhuizen.be. Wij zullen binnen 1-3 werkdagen inhoudelijk op uw bericht reageren.
Bestellen
  • Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
    Als u een eerder geplaatste bestelling wilt wijzigen of annuleren, vragen we u om contact met ons op te nemen. Graag in alle correspondentie uw naam en ordernummer vermelden, zodat we u nog sneller kunnen helpen.
  • Hoe plaats ik een bestelling?
    Stap 1: Plaats uw artikel in uw winkelmandje door op de hiervoor bestemde button te klikken.
      Stap 2: Controleer of u het juiste artikel in uw winkelmandje hebt gelegd en vul eventueel een kortingscode in.
      Stap 3: Maak een keuze tussen snel afrekenen of een account aanmaken. Als u een account aanmaakt, hebt u inzicht in uw bestelling, is het mogelijk verlanglijstjes aan te maken, afleveradressen toe te voegen, reviews te plaatsen en snel opnieuw te bestellen.
      Stap 4: Maak een keuze waar u uw bestelling afgeleverd wilt hebben.
      Stap 5: Kies een betaalwijze.
      Stap 6: Rond uw bestelling af.
      Na ontvangst van uw betaling duurt het 1 tot 2 werkdagen voordat uw bestelling wordt verzonden. U krijgt een bevestiging, zodra uw bestelling verzonden is.
Bezorgen en ophalen
  • Wat is de levertijd?
    Wij streven ernaar uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen te verzenden. U wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    • Wij bezorgen gratis in Nederland en België vanaf €39.95.
    • Verzendkosten voor bestellingen afgeleverd in Europa: €9,95
    • Verzendkosten voor bestellingen afgeleverd buiten Europa: €25,00
  • Kan mijn pakket op een ander afleveradres bezorgd worden?
    Ja, dit is geen probleem. Wanneer u uzelf registreert kunt u bij het afleveradres het adres invullen waar u uw bestelling afgeleverd wilt hebben.
  • Levert Duifhuizen ook in het buitenland?
    Ja, wij verzenden uw bestelling ook naar het buitenland. De kosten hiervoor vindt u onder Verzending & Bezorging.
  • Kan ik mijn pakket volgen?
    Ja, u kunt uw pakket volgen via de Track&Trace code die u per e-mail ontvangt. Deze code krijgt u zodra wij uw bestelling hebben overgedragen aan PostNL.
Betalen
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    Bij Duifhuizen kunt u betalen met MisterCash, Creditcard, Paypal en de Duifhuizen Giftcard. Extra informatie hierover vindt u onder Betaalopties.
  • Hoe lang duurt de terugbetaling van een geretourneerd product?
    Wij streven ernaar uw geld binnen vijf werkdagen terug te storten op uw rekening. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan altijd contact met ons op.
Ruilen en retourneren
  • Kan ik ruilen en retourneren in een filiaal?
    U kunt uw artikel ruilen of retourneren in een van onze winkels. Neem hiervoor wel uw factuur mee, dit is namelijk het aankoopbewijs waarmee u het artikel binnen 30 dagen kunt omruilen of retourneren.
  • Hoe kan ik een online bestelling ruilen of retourneren?
    Bij uw bestelling ontvangt u een retourformulier. Met de sticker die u hierop vindt, kunt u het pakket kosteloos aan ons retourneren. Ook kunt u op dit formulier uw keuze kenbaar maken. Kruis aan dat u het artikel wilt retourneren. Eventuele opmerkingen kunt u ook hierop kwijt.
  • Wat moet ik doen als mijn artikel beschadigd of defect is?
    Als uw product beschadigd of kapot is tijdens het gebruik ervan, kunt u bij ons terecht. Op al onze producten is, naast de wettelijke garantietermijn van één jaar, de garantietermijn van de leverancier van toepassing. U kunt een retourticket aanvragen bij onze klantenservice, waarmee u uw product altijd kosteloos kunt opsturen. Bij ontvangst wordt door Duifhuizen besloten of uw product gerepareerd kan worden, u een nieuw exemplaar ontvangt of dat u uw geld terug krijgt.
Duifhuizen giftcard
  • Hoe lang is mijn cadeaubon geldig?
    De Duifhuizen cadeaubonnen hebben een onbeperkte geldigheidsduur.
  • Hoe kan ik een Duifhuizen cadeaubon kopen?
    Je kunt de Duifhuizen cadeaubon kopen in al onze winkels en in onze webshop op de cadeaubonnenpagina
  • Welke bedragen hebben de cadeaubonnen?
    Wanneer u besluit een Duifhuizen cadeaubon te kopen, heeft u de mogelijkheid om te kiezen tussen vijf verschillende waardes:
    Cadeaubon van 10 euro
    Cadeaubon van 25 euro
    Cadeaubon van 50 euro
    Cadeaubon van 100 euro
    Cadeaubon van 150 euro
  • Waar en hoe kan ik mijn cadeaubon inwisselen?
    U kunt uw cadeaubon in alle Duifhuizen winkels en in de webshop inwisselen. Online uw cadeaubon inwisselen gaat als volgt: Bij het kopje betaalmethoden kiest u voor “Duifhuizen Cadeaubon”. Bij de volgende stap vult u het kaartnummer in van uw Duifhuizen cadeaubon samen met de veiligheidscode. Deze veiligheidscode staat vermeld onder de kraslaag achterop uw kaart.
  • Kan ik online het saldo van mijn cadeaubon checken?
    Ja, dat kan! Op de cadeaubonnenpagina vindt u een saldochecker die u precies vertelt hoeveel saldo er nog op uw cadeaubon staat.
Overige vragen
  • Kan ik het online assortiment ook in de winkel bekijken?
    Niet alle artikelen die wij online aanbieden zijn in al onze winkels op voorraad. De ene winkel is wat groter dan de andere dus helaas kunnen we niet de gehele collectie overal kwijt. Wilt u weten of het artikel dat u zoekt in het filiaal van uw keuze aanwezig is? Neem dan even contact met ons op, dan zoeken wij het voor u uit of zorgen wij ervoor dat u het product zo snel mogelijk kunt gaan bekijken.
  • Hoe kan ik mijn artikel het beste beschermen en verzorgen?
    Natuurlijk wilt u uw nieuwe artikel zo goed mogelijk verzorgen en beschermen om er zo lang mogelijk plezier van te hebben. Bij Duifhuizen hebben we verschillende onderhoudsartikelen die geschikt zijn voor uw product. In dit artikel leest u welk onderhoudsartikel het beste is voor uw reisproduct.
  • Wat zijn de verschillen tussen de koffersloten?
    Bij Duifhuizen verkopen we vier soorten sloten, namelijk het TSA slot, cijferslot, sleutelslot en combinatieslot.
    • TSA slot: een TSA slot wordt aangeraden als u op vakantie gaat naar de Verenigde Staten. Dit slot zorgt ervoor dat de douane uw koffer open kan maken met een loper zonder beschadigingen aan uw koffer aan te richten. Vervolgens maken ze uw koffer weer dicht en zit uw bagage weer veilig opgeborgen. Deze controle door de douane is uit veiligheidsredenen.
    • Cijferslot: bij een cijferslot bedenkt u zelf een unieke code, waardoor u de enige bent die de koffer open kan maken. Het enige wat u hoeft te doen is de code goed onthouden.
    • Sleutelslot: een sleutelslot werkt met een sleutel. U maakt het slot open met een sleuteltje dat u bezit.
    • Combinatieslot: een combinatieslot is een combinatie van de hierboven genoemde sloten, zoals een TSA functie + cijfercombinatie of cijferslot + sleutelslot.
  • Zijn alle prijzen inclusief BTW?
    Ja, al onze weergegeven prijzen zijn inclusief BTW!
Algemene Voorwaarden
  • Zijn er risico’s verbonden aan het invullen van mijn persoonlijke gegevens of mijn creditcardnummer tijdens het bestellen?
    Er zijn geen risico’s aan het invullen van uw gegevens op onze site. Wij werken binnen een beveiligde verbinding waardoor uw gegevens niet voor anderen zichtbaar zijn. Uw gegevens zijn bestemd voor het verzenden van uw bestelling en zullen niet aan derden worden overgedragen.
Uitstekend
Duifhuizen tassen & koffers is door 8,470 klanten met een 9.4 van 10 beoordeeld op Trustpilot
Beoordelingen:
"Persoonlijke mail, TOP!"

Persoonlijke mail waarin de levertijd werd uitgelegd. Correc...

Door: Espressootje
"Goede koffer en snelle levering in de …"

Door: Marja Pieterse

VISIT DUIFHUIZEN BAGS & TRAVEL!
Looks like you’re visiting us from abroad.
We recommend you to visit www.duifhuizen.com for up to date shipping information and prices.